Betalning & Leveransrutiner

 

  1. Leveransrutiner är följande, på orderbekräftelsen finns ett preliminärt leveransdatum.
  2. Innan detta datum har ni erhållit en faktura som skall vara betald innan leveransen går iväg.
  3. Vi kontaktar er för att träffa en överrenskommelse om när varan är lämplig att ta emot hos er.
  4. Tänk på att ni måste vara på plats för mottagandet och samtidigt kontrollera varan så inga skador uppstått i leveransen.
  5. Om du skriver på fraktsedeln kan du inte i efterhand reklamera eventuella skador eller saknat gods.
  6. Viktigt att vid fel omgående kontakta oss på 0454-87380 eller 0763-291885.
  7. BACKupMAN PM  ansvarar ej för några reklamationer senare än 7 dagar efter erhållen leverans.
  8. Beroende på varans storlek skall ni även ha tillgång till avlastningsmöjlighet, tex truck eller traktor är att föredra.
  9. Vi hoppas att Ordern är till belåtenhet och att ni får stor glädje av er beställning.
  10. Välkommen åter. 

BACKupMAN PM |Graneforsvägen 247-2, 37491 ASARUM, SWEDEN | Tel: 0454-87380, Mobil: 0763-291885 | info@backupman.se>

Copyright @ 2014. All Rights Reserved.